overlay

Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi

Kapak_Saglikta hizmet kalite standartlari egitimi_25 Aralik 2019.png

Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı'nın Kalitenin Geliştirilmesi Yönetmeliği uyarınca yılda bir kez yapılması gereken Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi; Adıyaman İl Ambulans Servisi Başhekimliği ve bağlı birimlerinde çalışan personellere 23.12.2019 ve 25 Aralık 2019 tarihlerinde iki ayrı grupta verilmiştir.

Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Konferans Salonunda verilen eğitime Adıyaman İl Ambulans Servisi Başhekimliği'nde çalışan 306 personel katılım sağlamıştır. Eğitimde eğitmen olarak Adıyaman İl Ambulans Servisi Başhekimi Doktor Fatma Tuğba ADIGÜZEL, Kalite Direktörü Paramedik İsmet ARIK ile Kalite Birimi çalışanı Paramedik Süleyman SARIDUMAN, Bilgi İşlem Birimi Sorumlusu Tıbbi Sekreter Cengiz İNCE ile Bilgi İşlem Birimi çalışanı Tıbbi Sekreter Özkan KAYA, Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Abuzer ÖZKAN ve Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Sivil Savunma Uzmanı Nezif İNAN görev almıştır. Personellere; Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve Örnek Dokümanlar, Hastanın Güvenli Nakledilmesi, İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi(İOBS), Kişisel Koruyucu Ekipmanlar, Ambulans Trafik Kazaları, Ambulans Dezenfeksiyonu, Hasta Hakları, Tıbbi Atık Yönetimi, El Hijyeni, El Yıkama, İş Sağlığı ve Güvenliği, Yangın Söndürme ve Tatbikatı, Bilgi Güvenliği, ASOS Eğitimi, Hasta Kimlik Bilgilerinin Tanımlanması, İletişim Becerileri, Hasta Memnuniyeti ve Hasta Mahremiyeti konularında eğitim verilmiştir. 

  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi_25 Aralik 2019 (1).jpeg
  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi_25 Aralik 2019 (2).jpeg
  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi_25 Aralik 2019 (3).jpeg
  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi_25 Aralik 2019 (4).jpeg
  • Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları Eğitimi_25 Aralik 2019 (5).jpeg